- BOSS
Bandyta
- [Główna] » ZGUBA
- Nagroda: Stary żółw
- Wymagania: Oddaj przedmiot Stary Żółw
- Nagroda: 10 doświadczenia
- Wymagania: Osiągnąć poziom: 1/2
- Nagroda: Podróż do Wyspa Genialnego Żółwia
- dodatkowe informacje
- poboczna fabuła
- główna fabuła
zombie
- [Główna] » TRENING NA WYSPIE
- Wymagania: Osiągnąć poziom: 2/3
- Nagroda: 100 doświadczenia
- Nagroda: Podróż do Wyspa - Sektor Zachodni
- [Poboczna] » NIEDOWIAREK
- Wymagania: Pokonaj: Zombie(Normal) 0/1
- Nagroda: 200 doświadczenia
Strzyga
- [Główna] » POSZUKIWANIA
- Wymagania: Oddaj przedmiot Kamień z Symbolem Żółwia
- Aby go zdobyć udajemy się do lokacji Wyspa - Dolina
- Po powrocie oddajemy znaleziony kamień
- Nagroda: 3 000 doświadczenia
- Wymagania: Osiągnąć poziom: 14/15
- Nagroda: 10 000 doświadczenia
- Nagroda: Podróż do Płonąca Góra
- [Poboczna] » OKRADZIONY RYBAK
- Nagroda: Pieczywo
- Udajemy się 4 | 9
- Nagroda: Worek z Rybami
- Wracamy do Rybaka
- Wymagania: Oddaj przedmiot Worek z Rybami
- Nagroda: 1 000 doświadczenia
- [Poboczna] » PUSTELNIK
- Wymagania: Oddaj przedmiot Pieczywo
- Nagroda: 6 wytrzymałości
- Wymagania: Pokonaj: Strzyga(Normal) 0/1
- Nagroda: 2 000 doświadczenia
- Udajemy się 28 | 3
- Nagroda: 1 000 doświadczenia
- Wracamy z powrotem
- Nagroda: 3 000 doświadczenia
- [Główna] » TRENING CD.
- Nagroda: 500 doświadczenia
- Nagroda: 5 szybkości
- Wracamy do Genialnego Żółwia
Straszny Bies
- [Główna] » TRENING CD.
- Odbierz 3 ładunki Desek.
- Wymagania: Oddaj przedmiot Deski 3/3
- Nagroda: 2 000 doświadczenia
- Wróć do lokacji Wyspa - Sektor Zachodni
bies
- [Główna] » TRENING CD.
- Wymagania: Pokonaj: Mniejszy bies(Normal) 1/1
- Nagroda: Magiczny kij
- Wymagania: Osiągnąć poziom: 4/5
- Nagroda: 200 doświadczenia
- Udaj się do Lokacji Wyspa - Sektor Centralny
- Po wykonaniu zadania z deskami wracamy.
- Nagroda: 1 siły
- Udajemy się do lokacji Wyspa - Sektor Wschodni
- Po powrocie z lokacji Wyspa - Sektor Wschodni
- Wymagania: Osiągnąć poziom: 7/8
- Nagroda: Podróż do Wyspa - Sektor Południowy
Mniejszy bies
- [Poboczna] » ZEMSTA
- Wymagania: Pokonaj: Stara Strzyga(Normal) 1/1
- Nagroda: Kamień z Symbolem Żółwia
- Wracamy do Genialnego Żółwia
Stara Strzyga
Papaja I
- [Główna] » PŁONĄCA GÓRA
- Wymagania: Opanować: Przyswajanie technik przeciwnika
- Nagroda: Technika: Fala uderzeniowa
- Nagroda: Podróż do Papaja I
- [Poboczna] » STRACH
- Wymagania: Pokonaj: Umarlak(Normal) 0/1
- Nagroda: 2 000 doświadczenia
(To zadanie będziemy wykonywać wraz z postępami w fabulę )
- [Poboczna] » BOSKIE ARTEFAKTY
- Wymagania: Oddaj przedmiot Boski Flakon (Lokacja Siedziba Pterodora)
- Nagroda: 1 000 energii Ki
- Wymagania:Oddaj przedmiot Boska Tarcza (Lokacja Wschodnia Część lasu)
- Nagroda:50 000 siły
- Wymagania:Oddaj przedmiot Boski Topór (Lokacja Planeta Bogów - Zachód)
- Nagroda:2 000 000 szybkości
- Wymagania:Oddaj przedmiot Boski Miecz (Lokacja Miejsce Przywołania)
- Nagroda:10 000 000 siły
- Wymagania:Oddaj przedmiot Boski Medalion (Lokacja VALUPTO)
- Nagroda:10 000 000 000 do wszystkich statystyk
Umarlak
Namu
Jackie Chun
Gilan
Tajemniczy Las
- [Główna] » TURNIEJ
- Nagroda: Uczniowskie Kimono
- Nagroda: 1 000 doświadczenia
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Gilan
- Nagroda: 3 000 doświadczenia
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Namu
- Nagroda: 5 000 doświadczenia
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Jackie Chun
- Nagroda: 10 000 doświadczenia
- [Główna] » SAMODZIELNY TRENING
- Wymagania: Wykonać zadanie: Turniej
- Nagroda: Podróż do Tajemniczy Las
Postrach
- [Główna] » SAMODZIELNY TRENING
- Udajemy się do Lokacji Królestwo Biesów aby uratować Księżniczkę
- Wymagania: Oddaj przedmiot Messa
- Nagroda: 20 000 doświadczenia
- Wymagania: Wykonać zadanie: Herszt (Zadanie w lokacji Piekielne Wrota)
- Nagroda: Podróż do Las Zachodni
Królestwo Biesów
Herszt Postrachów
Postrach Czempion
- [Główna] » HERSZT
- Nagroda: 500 doświadczenia
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Herszt Postrachów
- Nagroda: Sygnet Herszta
- Nagroda: 5 000 doświadczenia
- [Poboczna] » KRADZIEŻ
- Udajemy się do Lokacji Królestwo Biesów
- Po powrocie Oddajemy Kolejno przedmioty
- Wymagania: Oddaj przedmiot Waza - Pamiątka rodzinna
- Nagroda: 5 000 doświadczenia
- Wymagania: Oddaj przedmiot Portret - Pamiątka rodzinna
- Nagroda: 6 000 doświadczenia
- Wymagania: Oddaj przedmiot Kielich - Pamiątka rodzinna
- Nagroda: 7 000 doświadczenia
- Nagroda: 20 energii Ki
Okolice Świętej Wieży
- [Główna] » KUPIEC
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Bandyta
- Nagroda: 1 doświadczenia
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Herszt Bandytów
- Nagroda: 30 000 doświadczenia
- Nagroda: Zestaw Złotych Przedmiotów
- Wymagania: Oddaj przedmiot Zestaw Złotych Przedmiotów
- Nagroda: Sygnet Bestii
- [Główna] » SAMODZIELNY TRENING
- Udajemy się do Lokacji Okolice Świętej Wieży
- [Poboczna] » WIDMA
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Indiańskie Widmo(Normal) 0/1
- Nagroda: 5 000 doświadczenia
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Thorngard
- Nagroda: 50 000 doświadczenia
- Nagroda: 25 siły
Thorngard
Herszt Bandytów
Bandyta
indiańskie widmo
Las Zachodni
- [Główna] » SAMODZIELNY TRENING
- 11 | 4
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Szula
- Nagroda: Messa
- Wracamy do Lokacji Tajemniczy Las
- [Poboczna] » KRADZIEŻ
- 2 | 17
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Bies - Strażnik
- Nagroda: Waza - Pamiątka rodzinna
- 11 | 8
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Straszny Bies - Strażnik
- Nagroda: Portret - Pamiątka rodzinna
- 3 | 3
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Wielki Bies - Strażnik
- Nagroda: Kielich - Pamiątka rodzinna
- Cel: Po pokonaniu wszystkich 3 Biesów wróć do lokacji Piekielne Wrota
Szula
Wielki Bies - Strażnik
Straszny Bies - Strażnik
Bies - Strażnik
Wielki Bies
Zapomniana Dolina
- [Główna] » SAMODZIELNY TRENING
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Generał Żółty
- Nagroda: -1 000 doświadczenia
- Wymagania: Opanować: Zaawansowana sztuka koncentracji
- Nagroda: 10 000 doświadczenia
- Wymagania: Oddaj przedmiot Sygnet Herszta
- Nagroda: 50 siły
- Wymagania: Oddaj przedmiot Sygnet Bestii
- Nagroda: 50 szybkości
- Wymagania: Osiągnąć poziom: 45/45
- Nagroda: 60 wytrzymałości
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Kryminator
- Nagroda: 100 000 doświadczenia
- Nagroda: Upa
- Wracamy do Lokacji Las Zachodni
- Wymagania: Oddaj przedmiot Upa
- Nagroda: Podróż do Zapomniana Dolina
Kryminator
Generał Żółty
duch Przodka
Kwatera Główna Armii
- [Poboczna] » NAPAD
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Król Topielców
- Nagroda: 20 000 doświadczenia
- Nagroda: 30 000 doświadczenia
- Wymagania: Oddaj przedmiot Srebrny Amulet (Amulet znajduję się w lokacji Kwatera Główna Armii)
- Nagroda:30 siły woli
- [Poboczna] » NIEPOKONANY
- Wymagania: Oddaj przedmiot Laska Pustelnika (Zdobywa się go po pokonaniu Generała Niebieskiego)
- Nagroda: 20 szybkości
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Pustelnik
- Nagroda: Technika: Pocisk Ki
Aby kontynuować zadanie główne należy udać się na wschód do lokacji Kwatera Główna Armii
Pustelnik
Król Topielców
Topielec
Góry Mgliste
- [Główna] » SAMODZIELNY TRENING
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Generał Srebrny
- Nagroda:10 000 doświadczenia
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Generał Biały
- Nagroda:20 000 doświadczenia
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Generał Niebieski
- Nagroda: Laska Pustelnika
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Sierżant Metalic
- Nagroda:100 000 doświadczenia
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Generał Czarny
- Nagroda:1 000 doświadczenia
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Generał Czarny – Robot
- Nagroda: 200 000 doświadczenia
- Wymagania: Osiągnąć poziom: 55/55
- Nagroda: Podróż do Góry Mgliste
- [Poboczna] » NAPAD
- Nagroda: Srebrny Amulet
Generał czarny - Robot
Generał czarny
Sierżant Metalic
Generał Niebieski
Generał Biały
Android
Generał srebrny
Dolina Wilków
- [Główna] » SAMODZIELNY TRENING
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Szary Wilkołak
- Nagroda: Symbol Wilka
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Biały Wilkołak
- Nagroda: Symbol Wilka
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Czarny Wilkołak
- Nagroda: Symbol Wilka
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Srebrzysty Wilkołak
- Nagroda: Symbol Wilka
- Wymagania: Oddaj przedmiot Symbol Wilka 4/4
- Nagroda: 100 000 doświadczenia
- Nagroda: Worek z rybami
- Nagroda: Podróż do Papaja II
- [Poboczna] » RYBY
- Wymagania: Oddaj przedmiot Worek z rybami
- Nagroda: Fragment Klucza
- [Poboczna] » MIEJSCA MOCY
- 17 | 3
- Nagroda: 50 siły
- 12 | 17
- Nagroda: 50 szybkości
- 5 | 16
- Nagroda: 50 wytrzymałości
- 5 | 4
- Nagroda: 50 siły woli
- Udajemy się do lokacji Dolina Wilków
srebrzysty wilkołak
czarny wilkołak
Biały wilkołak
szary wilkołak
słaby wilkołak
- [Poboczna] » MIEJSCA MOCY
- 2 | 17
- Nagroda: 50 energii kii
- [Poboczna] » SPRYCIARZ
- Wymagania: Oddaj przedmiot Fragment Klucza
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Kupiec
- Nagroda: Klucz do Kufra
- Wymagania: Oddaj przedmiot Klucz do Kufra
- Nagroda: 100 siły woli
Mroczny Las
ten-shin
krilan
Bambuko
- [Główna] » DRUGI TURNIEJ
- Wymagania: Wykonać zadanie: Samodzielny trening
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Bambuko
- Nagroda: 1 doświadczenia
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Krilan
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Ten-Shin
- Nagroda: 500 000 doświadczenia
- Nagroda: Podróż do Mroczny Las
Mroczny Las - Południe
- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN
- Udaj się na południe do lokacji Mroczny Las - Południe
- [Poboczna] » OSTATNIA WOLA
- Wymagania: Osiągnąć poziom: 70/70
- Nagroda: Medalion
Mroczne widmo
Dziewicze Pustkowia
tułacz
- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN
- Nagroda: 10 000 doświadczenia
- Udaj się na południe do lokacji Dziewicze Pustkowia
- [Poboczna] » OSTATNIA WOLA
- Wymagania: Oddaj przedmiot Medalion
- Nagroda: 60 000 doświadczenia
- [Poboczna] » ALCHEMIK
- Szukamy Składników
- Nagroda: Smocze Jagody
- Nagroda: Srebrny Korzeń
- Wymagania: Oddaj przedmiot Smocze Jagody
- Nagroda: 50 000 doświadczenia
- Wymagania: Oddaj przedmiot Srebrny Korzeń
- Nagroda: 50 000 doświadczenia
- Nagroda: 150 szybkości
Legowisko
sługa szatana
jaskiniowiec
kanibal
- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Jaskiniowiec
- Nagroda: 10 wytrzymałości
- Wymagania: Oddaj przedmiot Pieczywo (Należy wykonać zadanie poboczne: Bestie udajemy się do lokacji na południe "Legowisko")
- Nagroda: 100 000 doświadczenia
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Sługa Szatana
- Nagroda: 200 000 doświadczenia
- Nagroda: Podróż do Okolice świętej wieży
- Nagroda: Podróż do Lodowy Labirynt
Lodowy Labirynt
Troll
- [Poboczna] » BESTIE
- Wymagania: Pokonaj: Troll(Normal) 0/1
- Nagroda: PIECZYWO
- Cel: wracamy do Dziewiczych Pustkowii
lodowy stwór
Tajemna Grota
- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN
- Cel: Przejdź labirynt i udaj się na południowy wschód do lokacji Tajemna Grota
- Nagroda: Podróż do Okolice Świętej Wieży
- [Lokacja] » OKOLICE ŚWIĘTEJ WIEŻY
- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN
- Nagroda: Magiczna Chmurka
- Cel: Użyj Magicznej Chmurki, by udać się do lokacji Okolice Zamku Królewskiego
Okolice Zamku Królewskiego
- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Boski Strażnik
- Nagroda: 300 000 doświadczenia
- Nagroda: 500 Siły
- Nagroda: 500 Szybkości
- Nagroda: 500 Wytrzymałości
- Nagroda: 250 Siły Woli
- Nagroda: 250 Energii Ki
- Wróć przez labirynt do punktu początkowego
boski strażnik
strażnik groty
Pałac Wszechmogącego
- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Szatan Serduszko
- Nagroda: 600 000 doświadczenia
- Cel: Wróć Chmurką do lokacji Okolice Świętej Wieży
- [Poboczna] » UKOCHANA PUKITSU
- Wymagania: Pokonaj: Poddany Szatana (Normal) 0/1
- Nagroda: Symbol Szybkości Super Unique
- [Lokacja] » OKOLICE ŚWIĘTEJ WIEŻY
- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN
- Nagroda: Dzwoneczek
- Wymagania: Oddaj przedmiot: Magiczny Kij
- Nagroda: Podróż do Pałac Wszechmogącego
szatan serduszko
poddany szatana
kopia
Siedziba Mistrzów
- [Główna] » TRENING W NIEBIOSACH
- Wymagania: Oddaj przedmiot: Dzwoneczek
- Wymagania: Opanować: Podstawy Treningu w Trudnych Warunkach
- Nagroda: 400 000 doświadczenia
- Wymagania: Opanować: Perfekcyjna Sztuka Koncentracji
- Nagroda: Podróż do Przeszłość
- Pierwszy powrót z Przeszłość
- [Główna] » TRENING W NIEBIOSACH
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Kopia
- Nagroda: Podróż do Góra Gromów
- Drugi powrót z Góra Gromów
- [Główna] » TRENING W NIEBIOSACH
- Wymagania: Oddaj przedmiot: Korona Gromów
- Nagroda: 400 Siły
- Nagroda: Podróż do Las Północny
- [Poboczna] (Zadanie Codzienne) » ZADANIE PVM
- Wymagania: Zdobyte Punkty PvM 0/500
- Nagroda: Punkty PvM (zależne od aktualnego poziomu doświadczenia)
- [Poboczna] (Zadanie Codzienne) » ZADANIE PVP
- Wymagania: Wygrane walki PvP 0/10
- Nagroda: Punkty PvP (zależne od aktualnego poziomu doświadczenia)
- [Poboczna] (Zadanie Codzienne) » ZADANIE SYMBOLI
- Wymagania: Oddaj 20 Symboli (losowo: Siły, Szybkości, Wytrzymałości, Siły Woli, Energii Ki)
- Nagroda: Losowa (może to być KK, Skrzynie, Senzu itd.)
- [Poboczna] (Zadanie Codzienne) » ZADANIE SUBSTANCJI
- Wymagania: Oddaj 100, 1000 lub 100 000 Magicznych Substancji
- Nagroda: Losowa (zależna od ilości – może to być KK, Skrzynie, Senzu itd.)
- [Lokacja] » SIEDZIBA MISTRZÓW (Teleport po lewej stronie)
- Jest to lokacja, z której otrzymujemy dodatkowe osiągnięcia.
- [Lokacja] » STUDNIA ŻYCZEŃ (Teleport po prawej stronie)
- Jest to lokacja, z zadaniami codziennymi.
przeciwnik tren.
Studnia Życzeń
Jest to lokacja, z której otrzymujemy dodatkowe osiągnięcia.
- Sztuka Wzmacniania Treningu
- Wymagania: Wpisane kody treningowe 0/200
- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Koder
- Sztuka Trenowania
- Wymagania: Spędzone godziny na treningu 0/250
- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Wielki Trener
- Sztuka Zabijania Legend
- Wymagania: Pokonaj: Dowolny przeciwnik (Legendarny) 0/200
- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Legendarny
- Sztuka Odbijania
- Wymagania: Poziom umiejętności: Odbicie 0/15
- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Siła Odbicia
- Kolorowe Życie
- Wymagania: Zdobyć Złoty Medalion od: Topielec 0/50
- Nagroda: Odblokowana nowa lokacja do podróży: Zapomniana Dolina (w przypadku innej lini fabularnej)
- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Plotkarz
- Sztuka Zdobywania PSK
- Wymagania: Oddaj PSK 0/200
- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Pomniejszy
- Sztuka Zdobywania Senzu
- Wymagania: Oddaj przedmiot: Niebieskie Senzu 0/200
- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Hodowca
- Zdobywca
- Wymagania: Zdobyć moc z: Dowolny przeciwnik 0/50 000 000
- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Moc Saiyan
Przeszłość
Góra Gromów
mutarito
kruk
widmo przeszłości
- [Główna] » TRENING W NIEBIOSACH
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Kruk
- Nagroda: 100 doświadczenia
- Wymagania: Opanować: Podstawy Kontroli Ki
- Nagroda: 500 000 doświadczenia
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Mutarito
- Nagroda: Technika: Wybuch Ki
- Nagroda: Podróż do Pałac Wszechmogącego
- [Poboczna] » PORWANIE
- Wymagania: Pokonaj: Widmo Przeszłości (Normal) 0/1
- Nagroda: 600 000 doświadczenia
- [Poboczna] » NOCNE KOSZMARY
- Wymagania: Pokonaj: Widmo Przeszłości (Normal) 0/1
- Nagroda: 500 000 doświadczenia
Las Północny
strażnik góry
- [Główna] » TRENING W NIEBIOSACH
- Wymagania: Opanować: Wyczuwanie Ruchów Powietrza
- Nagroda: Korona Gromów
- Nagroda: Podróż do Pałac Wszechmogącego
- [Poboczna] » GŁAZ
- Wymagania: Osiągnąć poziom: 130/130
- Nagroda: 333 Siły
Papaja III
- [Główna] » TRENING W NIEBIOSACH
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Jogurt
- Nagroda: 500 000 doświadczenia
- Nagroda: 100 000 doświadczenia
- Wymagania: Opanować: Zaawansowana Kontrola Ki
- Nagroda: Technika: Fala Uderzeniowa II
- Nagroda: Podróż do Pałac Wszechmogącego
- [Lokacja] » PAŁAC WSZECHMOGĄCEGO
- [Główna] » TRENING W NIEBIOSACH
- Nagroda: Podróż do Papaja III
- [Poboczna] » POSZUKIWACZ
- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Czarownica
- Nagroda: Kosmyk Włosów
- Wymagania: Oddaj przedmiot: Kosmyk Włosów
- Nagroda: 500 Energii Ki
jogurt
czarownica
szkarłatny