Aktualności

O mnie

Poradnik

Solucja

Strona Główna

- BOSS 

Wyspa Genialnego Żółwia

Bandyta


- [Główna] » ZGUBA

- Nagroda: Stary żółw 

- Wymagania: Oddaj przedmiot Stary Żółw

- Nagroda: 10 doświadczenia

- Wymagania: Osiągnąć poziom: 1/2

- Nagroda: Podróż do Wyspa Genialnego Żółwia


Las Wschodni

- dodatkowe informacje

- poboczna fabuła

 

- główna fabuła 

zombie

Wyspa - Sektor Zachodni


- [Główna] » TRENING NA WYSPIE

- Wymagania: Osiągnąć poziom: 2/3

- Nagroda: 100 doświadczenia

- Nagroda: Podróż do Wyspa - Sektor Zachodni

 

- [Poboczna] » NIEDOWIAREK

- Wymagania: Pokonaj: Zombie(Normal) 0/1

- Nagroda: 200 doświadczenia


 

Wyspa - Dolina

Strzyga


- [Główna] » POSZUKIWANIA

- Wymagania: Oddaj przedmiot Kamień z Symbolem Żółwia

- Aby go zdobyć udajemy się do lokacji Wyspa - Dolina

- Po powrocie oddajemy znaleziony kamień

- Nagroda: 3 000 doświadczenia

- Wymagania: Osiągnąć poziom: 14/15

- Nagroda: 10 000 doświadczenia

- Nagroda: Podróż do Płonąca Góra

 

- [Poboczna] » OKRADZIONY RYBAK

- Nagroda: Pieczywo

- Udajemy się 4 | 9

- Nagroda: Worek z Rybami

- Wracamy do Rybaka

- Wymagania: Oddaj przedmiot  Worek z Rybami

- Nagroda: 1 000 doświadczenia

 

- [Poboczna] » PUSTELNIK

- Wymagania: Oddaj przedmiot Pieczywo

- Nagroda: 6 wytrzymałości

- Wymagania: Pokonaj: Strzyga(Normal) 0/1

- Nagroda: 2 000 doświadczenia

- Udajemy się 28 | 3

- Nagroda: 1 000 doświadczenia

- Wracamy z powrotem

- Nagroda: 3 000 doświadczenia


 

Wyspa - Sektor Południowy


- [Główna] » TRENING CD.

- Nagroda: 500 doświadczenia

- Nagroda: 5 szybkości

- Wracamy do Genialnego Żółwia


 

Straszny Bies

Wyspa - Sektor Wschodni


- [Główna] » TRENING CD.

- Odbierz 3 ładunki Desek.

- Wymagania: Oddaj przedmiot Deski 3/3

- Nagroda: 2 000 doświadczenia

- Wróć do lokacji Wyspa - Sektor Zachodni


 

bies

Wyspa - Sektor Centralny


- [Główna] » TRENING CD.

- Wymagania: Pokonaj: Mniejszy bies(Normal) 1/1

- Nagroda: Magiczny kij

- Wymagania: Osiągnąć poziom: 4/5

- Nagroda: 200 doświadczenia

- Udaj się do Lokacji Wyspa - Sektor Centralny

- Po wykonaniu zadania z deskami wracamy.

- Nagroda: 1 siły

- Udajemy się do lokacji Wyspa - Sektor Wschodni

- Po powrocie z lokacji Wyspa - Sektor Wschodni

- Wymagania: Osiągnąć poziom: 7/8

- Nagroda: Podróż do Wyspa - Sektor Południowy


 

Mniejszy bies

Płonąca Góra


- [Poboczna] » ZEMSTA

- Wymagania: Pokonaj: Stara Strzyga(Normal) 1/1

- Nagroda: Kamień z Symbolem Żółwia

- Wracamy do Genialnego Żółwia


 

Stara Strzyga

Papaja I

 


- [Główna] » PŁONĄCA GÓRA

- Wymagania: Opanować: Przyswajanie technik przeciwnika

- Nagroda: Technika: Fala uderzeniowa

- Nagroda: Podróż do Papaja I

 

- [Poboczna] » STRACH

- Wymagania: Pokonaj: Umarlak(Normal) 0/1

- Nagroda: 2 000 doświadczenia

 

(To zadanie będziemy wykonywać wraz z postępami w fabulę )

- [Poboczna] » BOSKIE ARTEFAKTY

- Wymagania: Oddaj przedmiot Boski Flakon (Lokacja Siedziba Pterodora)

- Nagroda: 1 000 energii Ki

- Wymagania:Oddaj przedmiot Boska Tarcza (Lokacja Wschodnia Część lasu)

- Nagroda:50 000 siły

- Wymagania:Oddaj przedmiot Boski Topór (Lokacja Planeta Bogów - Zachód)

- Nagroda:2 000 000 szybkości

- Wymagania:Oddaj przedmiot Boski Miecz (Lokacja Miejsce Przywołania)

- Nagroda:10 000 000 siły

- Wymagania:Oddaj przedmiot Boski Medalion (Lokacja VALUPTO)

- Nagroda:10 000 000 000 do wszystkich statystyk


 

Umarlak

Namu

Jackie Chun

Gilan

Tajemniczy Las


- [Główna] » TURNIEJ

- Nagroda: Uczniowskie Kimono

- Nagroda: 1 000 doświadczenia

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Gilan

- Nagroda: 3 000 doświadczenia

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Namu

- Nagroda: 5 000 doświadczenia

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Jackie Chun

- Nagroda: 10 000 doświadczenia

 

- [Główna] » SAMODZIELNY TRENING

- Wymagania: Wykonać zadanie: Turniej

- Nagroda: Podróż do Tajemniczy Las


 

Postrach

Piekielne Wrota


- [Główna] » SAMODZIELNY TRENING

- Udajemy się do Lokacji Królestwo Biesów aby uratować Księżniczkę

- Wymagania: Oddaj przedmiot Messa

- Nagroda: 20 000 doświadczenia

- Wymagania: Wykonać zadanie: Herszt (Zadanie w lokacji Piekielne Wrota)

- Nagroda: Podróż do Las Zachodni


 

Królestwo Biesów

Herszt Postrachów

Postrach Czempion


- [Główna] » HERSZT

- Nagroda: 500 doświadczenia

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Herszt Postrachów

- Nagroda: Sygnet Herszta

- Nagroda: 5 000 doświadczenia

 

- [Poboczna] » KRADZIEŻ

- Udajemy się do Lokacji Królestwo Biesów

- Po powrocie Oddajemy Kolejno przedmioty

- Wymagania: Oddaj przedmiot Waza - Pamiątka rodzinna

- Nagroda: 5 000 doświadczenia

- Wymagania: Oddaj przedmiot Portret - Pamiątka rodzinna

- Nagroda: 6 000 doświadczenia

- Wymagania: Oddaj przedmiot Kielich - Pamiątka rodzinna

- Nagroda: 7 000 doświadczenia

- Nagroda: 20 energii Ki


 

Okolice Świętej Wieży


- [Główna] » KUPIEC

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Bandyta

- Nagroda: 1 doświadczenia

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Herszt Bandytów

- Nagroda: 30 000 doświadczenia

- Nagroda: Zestaw Złotych Przedmiotów

- Wymagania: Oddaj przedmiot Zestaw Złotych Przedmiotów

- Nagroda: Sygnet Bestii

 

- [Główna] » SAMODZIELNY TRENING

- Udajemy się do Lokacji Okolice Świętej Wieży

 

- [Poboczna] » WIDMA

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Indiańskie Widmo(Normal) 0/1

- Nagroda: 5 000 doświadczenia

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Thorngard

- Nagroda: 50 000 doświadczenia

- Nagroda: 25 siły


 

Thorngard

Herszt Bandytów

Bandyta

indiańskie widmo

Las Zachodni


- [Główna] » SAMODZIELNY TRENING

- 11 | 4

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Szula

- Nagroda: Messa

- Wracamy do Lokacji Tajemniczy Las

 

- [Poboczna] » KRADZIEŻ

- 2 | 17

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Bies - Strażnik

- Nagroda: Waza - Pamiątka rodzinna

- 11 | 8

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Straszny Bies - Strażnik

- Nagroda: Portret - Pamiątka rodzinna

- 3 | 3

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Wielki Bies - Strażnik

- Nagroda: Kielich - Pamiątka rodzinna

- Cel: Po pokonaniu wszystkich 3 Biesów wróć do lokacji Piekielne Wrota


 

Szula

Wielki Bies - Strażnik

Straszny Bies - Strażnik

Bies - Strażnik

Wielki Bies

Zapomniana Dolina


- [Główna] » SAMODZIELNY TRENING

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Generał Żółty

- Nagroda: -1 000 doświadczenia

- Wymagania: Opanować: Zaawansowana sztuka koncentracji

- Nagroda: 10 000 doświadczenia

- Wymagania: Oddaj przedmiot Sygnet Herszta

- Nagroda: 50 siły

- Wymagania: Oddaj przedmiot Sygnet Bestii

- Nagroda: 50 szybkości

- Wymagania: Osiągnąć poziom: 45/45

- Nagroda: 60 wytrzymałości

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Kryminator

- Nagroda: 100 000 doświadczenia

- Nagroda: Upa

- Wracamy do Lokacji Las Zachodni

- Wymagania: Oddaj przedmiot Upa

- Nagroda: Podróż do Zapomniana Dolina


 

Kryminator

Generał Żółty

duch Przodka

Kwatera Główna Armii


- [Poboczna] » NAPAD

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Król Topielców

- Nagroda: 20 000 doświadczenia

- Nagroda: 30 000 doświadczenia

- Wymagania: Oddaj przedmiot Srebrny Amulet (Amulet znajduję się w lokacji Kwatera Główna Armii)

- Nagroda:30 siły woli

 

- [Poboczna] » NIEPOKONANY

- Wymagania: Oddaj przedmiot Laska Pustelnika (Zdobywa się go po pokonaniu Generała Niebieskiego)

- Nagroda: 20 szybkości

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Pustelnik

- Nagroda: Technika: Pocisk Ki


 

Aby kontynuować zadanie główne należy udać się na wschód do lokacji Kwatera Główna Armii

Pustelnik

Król Topielców

Topielec

Góry Mgliste


- [Główna] » SAMODZIELNY TRENING

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Generał Srebrny

- Nagroda:10 000 doświadczenia

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Generał Biały

- Nagroda:20 000 doświadczenia

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Generał Niebieski

- Nagroda: Laska Pustelnika

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Sierżant Metalic

- Nagroda:100 000 doświadczenia

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Generał Czarny

- Nagroda:1 000 doświadczenia

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Generał Czarny – Robot

- Nagroda: 200 000 doświadczenia

- Wymagania: Osiągnąć poziom: 55/55

- Nagroda: Podróż do Góry Mgliste

 

- [Poboczna] » NAPAD

- Nagroda: Srebrny Amulet


 

Generał czarny - Robot

Generał czarny

Sierżant Metalic

Generał Niebieski

Generał Biały

Android

Generał srebrny

Dolina Wilków


- [Główna] » SAMODZIELNY TRENING

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Szary Wilkołak

- Nagroda: Symbol Wilka

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Biały Wilkołak

- Nagroda: Symbol Wilka

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Czarny Wilkołak

- Nagroda: Symbol Wilka

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Srebrzysty Wilkołak

- Nagroda: Symbol Wilka

- Wymagania: Oddaj przedmiot Symbol Wilka 4/4

- Nagroda: 100 000 doświadczenia

- Nagroda: Worek z rybami

- Nagroda: Podróż do Papaja II

 

- [Poboczna] » RYBY

- Wymagania: Oddaj przedmiot Worek z rybami

- Nagroda: Fragment Klucza

 

- [Poboczna] » MIEJSCA MOCY

- 17 | 3

- Nagroda: 50 siły

- 12 | 17

- Nagroda: 50 szybkości

- 5 | 16

- Nagroda: 50 wytrzymałości

- 5 | 4

- Nagroda: 50 siły woli

- Udajemy się do lokacji Dolina Wilków


 

srebrzysty wilkołak

czarny wilkołak

Biały wilkołak

szary wilkołak

słaby wilkołak

Papaja II


- [Poboczna] » MIEJSCA MOCY

- 2 | 17

- Nagroda: 50 energii kii

 

- [Poboczna] » SPRYCIARZ

- Wymagania: Oddaj przedmiot Fragment Klucza

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Kupiec

- Nagroda: Klucz do Kufra

- Wymagania: Oddaj przedmiot Klucz do Kufra

- Nagroda: 100 siły woli


 

Mroczny Las

ten-shin

krilan

Bambuko


- [Główna] » DRUGI TURNIEJ

- Wymagania: Wykonać zadanie: Samodzielny trening

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Bambuko

- Nagroda: 1 doświadczenia

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Krilan

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Ten-Shin

- Nagroda: 500 000 doświadczenia

- Nagroda: Podróż do Mroczny Las


 

Mroczny Las - Południe


- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN

- Udaj się na południe do lokacji Mroczny Las - Południe

 

- [Poboczna] » OSTATNIA WOLA

- Wymagania: Osiągnąć poziom: 70/70

- Nagroda: Medalion


 

Mroczne widmo

Dziewicze Pustkowia

tułacz


- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN

- Nagroda: 10 000 doświadczenia

- Udaj się na południe do lokacji Dziewicze Pustkowia

 

- [Poboczna] » OSTATNIA WOLA

- Wymagania: Oddaj przedmiot Medalion

- Nagroda: 60 000 doświadczenia

 

- [Poboczna] » ALCHEMIK

- Szukamy Składników

- Nagroda: Smocze Jagody

- Nagroda: Srebrny Korzeń

- Wymagania: Oddaj przedmiot Smocze Jagody

- Nagroda: 50 000 doświadczenia

- Wymagania: Oddaj przedmiot Srebrny Korzeń

- Nagroda: 50 000 doświadczenia

- Nagroda: 150 szybkości


 

Legowisko

sługa szatana

jaskiniowiec

kanibal


- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Jaskiniowiec

- Nagroda: 10 wytrzymałości

- Wymagania: Oddaj przedmiot Pieczywo (Należy wykonać zadanie poboczne: Bestie udajemy się do lokacji na południe "Legowisko")

- Nagroda: 100 000 doświadczenia

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Sługa Szatana

- Nagroda: 200 000 doświadczenia

- Nagroda: Podróż do Okolice świętej wieży

- Nagroda: Podróż do Lodowy Labirynt


 

Lodowy Labirynt

Troll


- [Poboczna] » BESTIE

- Wymagania: Pokonaj: Troll(Normal) 0/1

- Nagroda: PIECZYWO

- Cel: wracamy do Dziewiczych Pustkowii


 

lodowy stwór

Tajemna Grota


- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN

- Cel: Przejdź labirynt i udaj się na południowy wschód do lokacji Tajemna Grota

- Nagroda: Podróż do Okolice Świętej Wieży

 

- [Lokacja] » OKOLICE ŚWIĘTEJ WIEŻY

- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN

- Nagroda: Magiczna Chmurka

- Cel: Użyj Magicznej Chmurki, by udać się do lokacji Okolice Zamku Królewskiego


 

Okolice Zamku Królewskiego


- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Boski Strażnik

- Nagroda: 300 000 doświadczenia

- Nagroda: 500 Siły

- Nagroda: 500 Szybkości

- Nagroda: 500 Wytrzymałości

- Nagroda: 250 Siły Woli

- Nagroda: 250 Energii Ki

- Wróć przez labirynt do punktu początkowego


 

boski strażnik

strażnik groty

Pałac Wszechmogącego


- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Szatan Serduszko

- Nagroda: 600 000 doświadczenia

- Cel: Wróć Chmurką do lokacji Okolice Świętej Wieży

 

- [Poboczna] » UKOCHANA PUKITSU

- Wymagania: Pokonaj: Poddany Szatana (Normal) 0/1

- Nagroda: Symbol Szybkości Super Unique

 

- [Lokacja] » OKOLICE ŚWIĘTEJ WIEŻY

- [Główna] » SZATAŃSKI PLAN

- Nagroda: Dzwoneczek

- Wymagania: Oddaj przedmiot: Magiczny Kij

- Nagroda: Podróż do Pałac Wszechmogącego


 

szatan serduszko

poddany szatana

kopia

Siedziba Mistrzów


- [Główna] » TRENING W NIEBIOSACH

- Wymagania: Oddaj przedmiot: Dzwoneczek

- Wymagania: Opanować: Podstawy Treningu w Trudnych Warunkach

- Nagroda: 400 000 doświadczenia

- Wymagania: Opanować: Perfekcyjna Sztuka Koncentracji

- Nagroda: Podróż do Przeszłość

 

- Pierwszy powrót z Przeszłość

- [Główna] » TRENING W NIEBIOSACH

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Kopia

- Nagroda: Podróż do Góra Gromów

 

- Drugi powrót z Góra Gromów

- [Główna] » TRENING W NIEBIOSACH

- Wymagania: Oddaj przedmiot: Korona Gromów

- Nagroda: 400 Siły

- Nagroda: Podróż do Las Północny

 

- [Poboczna] (Zadanie Codzienne) » ZADANIE PVM

- Wymagania: Zdobyte Punkty PvM 0/500

- Nagroda: Punkty PvM (zależne od aktualnego poziomu doświadczenia)

 

- [Poboczna] (Zadanie Codzienne) » ZADANIE PVP

- Wymagania: Wygrane walki PvP 0/10

- Nagroda: Punkty PvP (zależne od aktualnego poziomu doświadczenia)

 

- [Poboczna] (Zadanie Codzienne) » ZADANIE SYMBOLI

- Wymagania: Oddaj 20 Symboli (losowo: Siły, Szybkości, Wytrzymałości, Siły Woli, Energii Ki)

- Nagroda: Losowa (może to być KK, Skrzynie, Senzu itd.)

 

- [Poboczna] (Zadanie Codzienne) » ZADANIE SUBSTANCJI

- Wymagania: Oddaj 100, 1000 lub 100 000 Magicznych Substancji

- Nagroda: Losowa (zależna od ilości – może to być KK, Skrzynie, Senzu itd.)

 

- [Lokacja] » SIEDZIBA MISTRZÓW (Teleport po lewej stronie)

- Jest to lokacja, z której otrzymujemy dodatkowe osiągnięcia.

 

- [Lokacja] » STUDNIA ŻYCZEŃ (Teleport po prawej stronie)

- Jest to lokacja, z zadaniami codziennymi.


 

przeciwnik tren.

Studnia Życzeń

 


Jest to lokacja, z której otrzymujemy dodatkowe osiągnięcia.

 

- Sztuka Wzmacniania Treningu

- Wymagania: Wpisane kody treningowe 0/200

- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Koder

 

- Sztuka Trenowania

- Wymagania: Spędzone godziny na treningu 0/250

- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Wielki Trener

 

- Sztuka Zabijania Legend

- Wymagania: Pokonaj: Dowolny przeciwnik (Legendarny) 0/200

- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Legendarny

 

- Sztuka Odbijania

- Wymagania: Poziom umiejętności: Odbicie 0/15

- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Siła Odbicia

 

- Kolorowe Życie

- Wymagania: Zdobyć Złoty Medalion od: Topielec 0/50

- Nagroda: Odblokowana nowa lokacja do podróży: Zapomniana Dolina (w przypadku innej lini fabularnej)

- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Plotkarz
 

- Sztuka Zdobywania PSK

- Wymagania: Oddaj PSK 0/200

- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Pomniejszy

 

- Sztuka Zdobywania Senzu

- Wymagania: Oddaj przedmiot: Niebieskie Senzu 0/200

- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Hodowca

 

- Zdobywca

- Wymagania: Zdobyć moc z: Dowolny przeciwnik 0/50 000 000

- Nagroda: Aktywacja osiągnięcia: Moc Saiyan


 

Przeszłość


- Jest to lokacja, z zadaniami codziennymi.

 

Informacje o zadaniach codziennych znajdziesz (TUTAJ)


 

Góra Gromów

mutarito

kruk

widmo przeszłości


- [Główna] » TRENING W NIEBIOSACH

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Kruk

- Nagroda: 100 doświadczenia

- Wymagania: Opanować: Podstawy Kontroli Ki

- Nagroda: 500 000 doświadczenia

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Mutarito

- Nagroda: Technika: Wybuch Ki

- Nagroda: Podróż do Pałac Wszechmogącego

 

- [Poboczna] » PORWANIE

- Wymagania: Pokonaj: Widmo Przeszłości (Normal) 0/1

- Nagroda: 600 000 doświadczenia

 

- [Poboczna] » NOCNE KOSZMARY

- Wymagania: Pokonaj: Widmo Przeszłości (Normal) 0/1

- Nagroda: 500 000 doświadczenia


 

Las Północny

strażnik góry


- [Główna] » TRENING W NIEBIOSACH

- Wymagania: Opanować: Wyczuwanie Ruchów Powietrza

- Nagroda: Korona Gromów

- Nagroda: Podróż do Pałac Wszechmogącego

 

- [Poboczna] » GŁAZ

- Wymagania: Osiągnąć poziom: 130/130

- Nagroda: 333 Siły


 

Papaja III


- [Główna] » TRENING W NIEBIOSACH

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Jogurt

- Nagroda: 500 000 doświadczenia

- Nagroda: 100 000 doświadczenia

- Wymagania: Opanować: Zaawansowana Kontrola Ki

- Nagroda: Technika: Fala Uderzeniowa II

- Nagroda: Podróż do Pałac Wszechmogącego

 

- [Lokacja] » PAŁAC WSZECHMOGĄCEGO

- [Główna] » TRENING W NIEBIOSACH

- Nagroda: Podróż do Papaja III

 

- [Poboczna] » POSZUKIWACZ

- Wymagania: Pokonać w pojedynku: Czarownica

- Nagroda: Kosmyk Włosów

- Wymagania: Oddaj przedmiot: Kosmyk Włosów

- Nagroda: 500 Energii Ki


 

jogurt

czarownica

szkarłatny